raynan.reismee.nl

Nog een week!

Het lijkt nog ver weg, maar over (iets meer) dan een week gaan we al (we kunnen het zelf ook niet geloven). Erg spannend en raar! Nandy is al gestopt met werken, het huis is verhuurd en daar wonen we al niet meer, visa zijn geregeld, alle inentingen zijn gehaald en alle andere voorbereidingen zijn in volle gang. Het is vreemd om in afwachting te zijn van je vertrek, om geen werk te hebben en een jaar in het vooruitzicht te hebben dat we dat ook niet hoeven te doen.

Het voelt alsof we gaan emigreren. Eigenlijk is dat ook zo, maar dan voor een jaar. Het afscheid nemen is in volle gang en aanstaande zaterdag zien we onze vrienden voor de laatste keer. Los van alle voorbereidingen en de stress hebben we er vooral heel heel heel veel zin in en kunnen allebei niet wachten tot we eindelijk kunnen gaan!

Waarschijnlijk is het volgende bericht dus als we al in Rusland zijn en dan zullen er meer berichten volgen dan de afgelopen maanden.

tessa

Superspannend!!!

Nu al zin in zaterdag!
Gezellig!

KUS

Lois

Wat gaat dat snel he! Te gek hoor! We zien jullie zaterdag!

Uli

Alsoooo,

Bis Samstag.

Ronald

Hey Nan en Ray,

Spannend hoor! Ben wel jaloers op jullie!
Tot zaterdag,

x Ron

Nienke ctm

Heerlijk...bijna zover! Fijn dat jullie die dingen allemaal op orde hebben! Ik ben benieuwd naar de verhalen!
x Nienke

anja

Hoi luitjes,

Inderdaad nog een weekje en dan is het zover.
Lekker dat jullie allebei niet meer hoeven te werken zodat je in alle "rust"alles af kan werken.
Succes ermee.
Ik ga jullie in ieder geval volgen, ben erg benieuwd naar alle verhalen.
groetjes anja

Jurgen Versteeg

Geniet nog even van het oudhollandsch weer. En ben erg benieuwd naar de aankomende tijd. GENIET!

Karin Jorna

Lycka till alskling!

Puss och kram! Vi ses snart!
Karin

Cinderella Schaap

Wij zijn toch wel een klein beetje jaloers dat jullie een jaar lang niet hoeven te werken en alleen maar kunnen genieten..... maar het is jullie van harte gegund!
Heel veel plezier, mooie avonturen en geluk gewenst van de Schaapjes! xx

pjotr

heeeel veel plezier gasten.. !

xxx

P

Tim(mie)

iedereen heeft de droom om de wereld in het echt te verkennen, maar jullie zullen die droom verwezenlijken.
2 Jules Vernes op reis, heel veel plezier en geluk toegewenst.
Gr Tim

Arjan

Have fun...en ik ga dit blog jaloers bijhouden !!!

Jeroen Meijer

Hoi Nandy,

Maak er een onvergetelijke reis van en geniet! We begrijpen hoe jullie je voelen, al gaan wij maar 4 maandjes op pad. Nog bedankt voor de tip voor deze site: we hebben inmiddels ook pagina aangemaakt (http://gr5nice.reismee.nl/).

We gaan jullie volgen!

Jeroen

Maarten

He Nan en Ray,

Bedankt voor de borrel. Ik vond het erg gezellig, heerlijk weer en leuke mensen. Wel vreemd jullie zo lang niet te gaan zien.
Nu gaat het dan echt beginnen. Heel veel geluk en plezier op jullie trip. Doe voorzichtig en geniet van alle momenten.

Veel liefs,

Maarten en Katharina

Henk en Marijke Gel.

nog een hele goede reis en vooral heel veel genieten van alle belevenissen die jullie op deze reis zullen tegenkomen

Niels Aalberts

Probeerde jullie nog te bellen, maar volgens mij zitten jullie al in het vliegtuig. Veel plezier!

Puk

Liefkes, jullie zijn ervandoor!!! het avontuur is begonnen. Het afscheid was fijn en leuk. En vanaf nu digitaal contact. Enjoy! Ik hou de site in de gaten. Lfs! Puk

Edwin Zuidgeest

Vandaag is de grote dag toch? Spannend! Heel veel plezier en succes met de treinreis! Ik hou de site in de gaten.

Gr Edwin

ferry

mooie laatste mill mail. Around the world...roept een duidelijke herkenning op. skype op mijn mac notebook functioneert. we hebben snel beeldcontact.
Groet, Ferry.

Fione

Vandaag is de dag..weg uit NL. Heel veel plezier! Zal jullie verhalen gaan volgen :)

gr. Fioon

Daniëlle M

Hey Nan en Ray,
Adventurers..! Ik ga jullie volgen en hoop dat jullie de tijd van jullie leven gaan beleven.
Grtjs, Daan

bar&jan

leden, we blijven jullie volgen.
groeten en retteketet!

Dre & Michelle

njoy !!! maak er wat van , pas op elkaar en kom goed terug volgend jaar, we zullen jullie volgen

Dick

Beetje gek maar mis jullie nu al een beetje, xxxdmz

ferry

Dirk Scheringa heeft de boottocht voor zondag 19 april zelf bepaald. Jij wordt gemist op het waagplein. En we zwaaien met zijn allen naar...
De eerste dagen van de reis goed verlopen? Brief encounters in de trein?
Groet,Ferry

diana van gelder

Hoi nan en Ray. Jullie "reis" is begonnen. Moet vaak aan jullie denken. Wens jullie echt een te gekke tijd toe en blijf jullie volgen. Enne... niet teveel eten want dat doen jullie met grote regelmaat of niet???

groetjes uit zwolle