raynan.reismee.nl

Nederland!

Zondag 21 maart vlogen we dan eindelijk van Londen naar Amsterdam. We moesten behoorlijk lang wachten op onze bagage in Amsterdam en dat maakte de spanning er niet minder om. Zouden er wel mensen staan om ons op te halen? Als we dan onze tassen hebben lopen we langzaam richting de uitgang. Wat is dit gek om na al die tijd weer op Nederlandse bodem te lopen. Als we uit de schuifdeuren lopen weten we niet waar we kijken moeten! Spandoeken, ballonen en veel (heel veel) mensen. Al onze familie en vrienden staan op Schiphol!! Helemaal te gek. Iedere keer als we iemand gedag zeggen zien we vanuit onze ooghoeken iemand anders staan! We drinken nog wat op Schiphol en na een paar uur te hebben gepraat met de meeste mensen gaan we richting Alkmaar.

We konden pas naar ons huis in Utrecht rond 1 april en dus sliepen we tot die tijd bij de ouders van Ray in Alkmaar. Eenmaal daar aangekomen eten we lekkere Hollandse groentesoep en (oh wat hebben we dat gemist) broodjes kroket. Wat kan je toch gelukkig worden van hele kleine dingen! J

De dagen erna zijn raar en we moeten eerlijk zeggen dat we de afgelopen weken behoorlijke moeite hebben gehad om te wennen. Nu we eenmaal in Nederland zijn merken we pas dat we het afgelopen jaar in een ander ritme hebben geleefd en dat dit ritme behoorlijk lager ligt dan het tempo in Nederland. We regelen een ziektekosten verzekering, halen de auto uit de garage, gaan naar de verloskundige, schrijven ons opnieuw in bij de gemeente en verhuizen onze spullen naar Utrecht. We hebben dus geen moment stil gezeten de afgelopen weken en hebben maar af en toe tijd gehad om te denken aan onze geweldige reis.

We gaan het weblog zeker afmaken en dus hebben jullie nog een aantal foto's en verhalen tegoed. Dat zal de komende periode wel gebeuren. Dan zullen we ook een mooie samenvatting maken van onze te gekke wereldreis!!! Want wat was het gaaf.....

KOSTER.ADVIES LAREN NH

FIJN DAT JULLIE ZO HEBBEN GENOTEN VAN DEZE REIS EN HEEL BYZONDER DAT JULLIE MET Z'N 3 TERUGKOMEN ZIJN .
EEN HELE FIJNE ZWANGERSCHAP EN DE HARTELIJKE GROETEN UIT LAREN

Dick

Gewoon soepel weer beginnen met "ritsen", we helpen jullie wel ;))) xxxxmd

Gerd

Welkom thuis!
Niet te snel weer 'hard gaan lopen' hoor, langzaam opbouwen.
T komt vanzelf wel weer. :-)

Yvonne.

Leuk om weer wat van jullie te horen. Het is wel effe wennen dat er bijna geen post meer komt.
Ja het drukke leventje gaat weer beginnen!!! Dat is wel effe wat anders ,dan dat je op
vakantie bent. Fijn dat jullie weer goed thuisgekomen zijn.
Groetjes van Nico en Yvonne.