raynan.reismee.nl

Embarazada!

Sinds kort kennen we een woord extra in het Spaans; Embarazada! Sinds 18 december weten we dat Nandy zwanger is. Een hele (grote) verrassing, maar we vinden het een super verrassing!

In eerste instantie hebben we de naasten familie ingelicht en nadat we na 12 weken zwangerschap de echo hadden gehad in Buenos Aires hebben we zoveel mogelijk mensen proberen te bellen en/of mailen. De meeste van jullie hebben we dus al persoonlijk kunnen inlichten, maar mocht dat niet het geval zijn dan hadden we dat uiteraard liever persoonlijk(er) gedaan dan via ons blog. Toen we erachter kwamen hebben we het reisschema omgegooid. We waren van plan om van Buenos Aires naar Lima (Peru) te vliegen en dan Bolivia, Peru en Ecuador te ontdekken, maar dat ging even niet door! Bolivia, Peru en Ecuador liggen behoorlijk hoog en dat schijnt slecht te zijn als je zwanger bent.

We hebben toen de plannen veranderd en bezoeken nu Uruguay en Brazilie! Op zondag 21 maart vliegen we van Londen naar Amsterdam waar we na (iets minder) dan een jaar weer thuis zullen zijn. We gingen op reis met zā€™n tweeĆ«n en komen straks terug met zā€™n drieĆ«n!!

Vincent (van Mongoliƫ!)

Gefeliciteerd met de zwangerschap!!! Fantastisch nieuws zeg!

Ik hoop dat jullie niet al teveel gemerkt hebben van de aardbeving. Ik weet 1 ding zeker na jullie foto's: ik ga sowieso een keer naar antartica.. Wat een prachtig stukje aarde moet dat zijn.

Groetjes, Vincent

Yvonne

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.!!!! Superleuk!!!Ik hoop dat je je goed voelt en niet al te moe bent geweest de eerste maanden.
Wat een mooie fotoos van antartica. Zal inderdaad geweldig zijn die grote blokken ijs. Gaaf hoor!!!!
Groetjes Yvonne

frans en bep

Hoi Nan en Ray,
Van harte.....GEFELICITEERD .... met "juliie" zwangerschap!!
In jullie vorige reisverhaal spraken jullie al van...
"geen Wodka voor Nan; daarom voor haar slechts water!!"' omdat dit slecht was voor zwangere vrouwen.
Gelukkig is dit geheimpje van jullie beiden nu openbaar, zodat wij allemaal mee kunnen leven met dit prachtige geluk!!

Jolanda

GEFELICITEERD!!!!! Met jullie zwangerschap!!

Jullie hele reis is natuurlijk steeds een hele andere wereld als hier in Nederland , maar Antartica is wel heeel erg mooi zeg!!!!! Nog een hele fijne paar laatste weken, sluit het mooi af om dan weer tussen de kaaskoppen terug te komen....Veel plezier nog!!

Alex & Mandy (Lombok)

He Ray en Nandy,

Wat een leuk nieuws, dat jullie zwanger zijn!! Gefeliciteerd!! Wij weten zelf sinds 14 december dat we zwanger zijn - dus ik denk dat we redelijk gelijk op lopen. Wat toevallig!! Ik heb vandaag de eerste zwangerschapskleding gekocht, mijn broeken beginnen nu echt te strak te zitten.

Geniet van de laatste weken van jullie reis, en natuurlijk van de zwangerschap!!

Yo

Lieve Nandy & Ray,
Na lange tijd nam ik weer een kijkje op jullie site! Terwijl ik stil werd van jullie foto's en het reisverslag van Antartica, lees ik Nan zwanger. Wow! wat een leuk nieuws. Van harte gefelicteerd. Geniet ervan! Het blijft bijzonder.
Nou bijna weer in NL. Jullie moeten absoluut in Amsterdam komen buurten.
Groetjes,
Yo

Niels Aalberts

Wow. Super. Genoeg te bespreken als jullie terug zijn!